2010. október 28., csütörtök

A csapat lelke is megszólalt - Oltyán Katával beszélgettünk

"... a társaságot nagyon szeretem, a legjobb maga a csapat."

2010. 10. 22-én, pénteken kerül sor a Messi AS következő mérkőzésére. A 4. forduló összecsapásának időpontja az ellenfél kérésére lett megváltoztatva, hiszen eredetileg szerdán rendezték volna meg az ütközetet. A mérkőzés előtti szokásos sajtótájékoztatóra ezúttal Oltyán Kata, a szentesiek ifjú zsenije lett nevezve, így Őt kérdeztük az aktuális dolgokról. A Messi AS védelmének mind két szélén bevethető játékosról többek között az is kiderült, hogy a csapat mókamestere, hiszen gyakran irónikusan, viccelődve válaszolt kérdéseinkre, és az összejövetel teljes ideje alatt megállás nélkül mosolygott.

Kb:-Hogyan került a csapatba? Ki invitálta ebbe a bajnoksába?
OK:-Néha részt vettem vasárnapi fociedzéseken, ezért Ádám megkérdezte, hogy van-e kedvem részt venni a bajnokságon. Az már más kérdés, hogy nem várták meg a választ - tette hozzá viccelődve a még mindig csak teenager ász.
Kb:-Bizonyosan sejtették a választ...És jól érzi magát jelenleg a csapatnál? Mi tetszik Önnek a legjobban?
OK:-Hát igazság szerint nem érzem magam túl jól, mert "nem tudok" focizni és szívesebben szurkolnék a leláton -mutatta meg irónikus arcát sokak kedvence- de a társaságot nagyon szeretem, a legjobb maga a csapat.
Kb:-Végre egy sztár, aki nincs elszállva magától! Már most látszik, Varga Úr milyen jó munkát végez a csapatnál. Apropó, Varga Úr: Mit szól a sérüléséhez? Megrázta a Vele történt eset? Egyik nap még a csapat motorja, másnap pedig már a karriere is kérdésessé vált...
OK:-Sanyi szerintem még mindig a csapat motorja, hiszen mint edző teljes mértékben a csapat mögött áll. A sérülésének esete természetesen megrázott, ahogy szerintem a csapatból mindenkit. Remélem felépül, amilyen hamar csak lehet. Gyógyuljál Sanyi!!!! - bújt elő a védőből a komolyabb oldala.
Kb:-Szerkesztőségünk szintén mihamarabbi gyógyulást kíván Neki ezúton is. Milyen posztokon játszott eddig? Mindig csak védő volt, vagy kipróbálta már a pálya más részeit is?
OK:-Viccelnek?! Mondom, hogy nem oda megy a labda ahová én akarom, ebből következik, hogy nem kergetem hiába, ha nekimegy a lábamnak, elrúgom... - lefordítva: csak hátvéd szoktam lenni. (Gondolom nem kell hozzátennünk, hogy ekkor már dőltünk a röhögéstől a teremben helyet foglaló kollegáinkkal egyetemben, rég volt részünk ilyen jó hangulatú sajtótájékoztatóban.)
Kb:-Pedig információink szerint edzéseken a kapus posztot is ki-kipróbálta...
OK:-Ha a kapu két táskából állt (táskás gyakorlatok: a Messi AS edzőközpontban előszeretettel alkalmazott edzési technikák- a szerk.) és kisebb volt, habár akkor is inkább hátul játszottam.
Kb:-Mit gondol a holnapi mérkőzéstől? Milyen eredményre számít? Kit tart a meccs esélyesének?
OK:-Nem szabad pesszimistának lenni, de ha elbízzuk magunkat az sem jó, így marad a nem tudom.
Kb:-De azért bizakodnak az első győzelem megszerzésében, nemde?
OK:-Persze, ki ne akarna győzni?!
Kb:-Sok szerencsét kívánunk hozzá! Utolsó kérdés: mit üzenne a szurkolóiknak?
OK-:Azt, hogy kicsit lelkesebben! Szükségünk van a támogatásukra, csak velük együtt lehetünk sikeresek!
Kb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése