2011. október 6., csütörtök

Időpont-kérdés

Sziasztok!

A mai napon találkoztam a Szent Imre öregfiúk csapatának egy játékosával, Kordival, aki azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy az eredetileg 2011. 11. 11-ére tett Messi AS-Szt. Imre öregfiúk mérkőzésnek keressünk új időpontot, mivel azon a napon Szt. Imre nap lesz a kollégiumban, ezért a csapat aznap képtelen játszani.
Megnéztük a Herman Ottó Koli pályájának foglalásait, amely csak ezt a hetet, az azt követőt és az azutánit mutatja, szóval egyelőre csak ezekből az időpontokból tudunk válogatni. Mivel a hétfőt és a keddet mi kértük pihenőnapnak, a szerda és a péntek pedig foglalt, így gyakorlatilag a csütörtöki nap maradt. Az elébb már említett napon a pálya egy időpontban szabad: 18:00-19:00-ig mind a 2 héten. A 20. csütörtök szerintem ne legyen, mivel 19-én a Hubával, 21-én pedig a SZEVASZ-szal randevúzunk... így egyelőre marad a jövő hét, vagy még várunk, hogy később lesz-e időpont.
Amennyiben a jövő hét csütörtököt választjuk, számolni kell azzal, hogy másnap a DHISZ ellen is ki kell állnia a csapatnak (a Szt. Imre Öregfiúk a UPC-t fogadják jövő pénteken, szóval a terhelés azonos lenne az egymás utáni napokon meccs tekintetében).

A kérdés: be tudjuk-e vállalni jövő csütörtökön, azaz 2011. 10. 13-án 6-7-ig a Szt. Imre Öregfiúk elleni mérkőzést, avagy nem, és akkor figyeljük a pályabérlést, és várunk?

Kb.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem semmi esetre sem, az a hét így is húzós...szerintem nézzünk másik időpontot.

    VálaszTörlés
  2. nekem mindegy, meghajlok a csapat akarata előtt :D max nem megyek tesire XD
    amúgy jövőhéten szemerédi valószínű nem játszik (meg holnap se :S) mer fáj a lába és atlétikára se fog menni.... sztem ezzel is számoljunk, mert ő is gólerős játékos, és a szt. imre ellen nem árt ha játszik :D

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Nekem csütörtök semmiképp sem jó a JATE bajnokság miatt. 11-én koncertem van, tehát nem tudnék menni, így támogatom, hogy másik időpontban legyen a meccs.

    Üdv,
    Andris

    VálaszTörlés
  4. Én sem támogatom!
    Más.
    Ki jönne haza ma velünk Szentesre a Szegeden tanulók közül?

    VálaszTörlés