2011. október 19., szerda

Huba'

Helló!

Ahogy azt többen is tudjátok, a mai, Huba elleni mérkőzés elmarad.
Legalábbis eddig így tudtam, pár perce hívott Balu (egyik szervező), hogy ők erről semmit nem tudnak, pedig tegnap előtt találkoztak Hubásokkal. Bíró sincs lemondva, stb.
Mindegy, akár mi lesz, nem megyünk. Keressenek más időpontot, felénk nem jelezték, hogy mégis tudnak ma játszani. A szabályok szerint ezt tegnap éjfélig meg kellett volna tenniük. Ha akadékoskodnának, Huba - MessiAS 0:3.
Viszont pénteken remek lehetőség kínálkozik egy jó kis játékra a SZEVASZ ellen.
Már most kérdezném, hogy ki tud jönni és milyen tervei vannak oda-vissza utazással kapcsolatban?

ps.: a múltheti harmadik félidőn okulva szeretném kérni, hogy étel-ital igényünket a mérkőzés után max. 15 perc alatt próbáljuk meg rendezni indulás előtt. Köszi! :)

5 megjegyzés:

  1. én megyek pénteken játszani, de most majd szombaton megyek haza Szentesre, mert nem akarom az összes cuccomat cipelni megint :D

    VálaszTörlés
  2. Én is megyek, viszont én mennék is, jönnék is veletek, ha megoldható, illetve talán egy sajtófelelőst is sikerül szereznem a Mitlasóczki Gergő személyében, aki szintén velünk jönne, ha befér.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Péntek oké, utazni nem kívánok. :)

    András

    VálaszTörlés
  4. Hát, nekem bizonytalan. Vagyis inkább nem mint igen. Mult meccsen felszakadt, vagy inkább leszakadt a körmöm egy része. Nem fáj, de elég bizarr módon lóg az egyik fele. Nem merem nagyon erőltetni, nehogy valami nagyobb baj legyen. Inkább várnék vele egy hetet még...
    Bige Cs.

    VálaszTörlés
  5. Tudok menni és én is Szentesről utaznék oda-vissza. Máté

    VálaszTörlés