2011. május 30., hétfő

Június 4-én ökumenikus sportnap

A Don Bosco Bajnokság szervezői - Balázs, Géza - ezen a szombaton egész napos "sportnapot" szerveznek Szegeden.
A helyszín: Karolina gimi tornaterme, illetve a Mátyás tér füves parkja.
Regisztráció: reggel 8 órától
Belépő: fejenként 200 Ft.

Sportolási lehetőségek:
- foci (4+1)
- kosár
- röpi
- tollas
- méta
- csocsó
- élő csocsó
- ping-pong
- sorversenyek
- fallabda

A foci és a fallabda előzetes nevezést igényel.
Messi AS, foci?

Fallabda részletek:
Gellért szabadidő központ, kezdés 13:00, nevezési díj: 2000 Ft.

Sportnap végén közös, bográcsos vacsi.

Minél hamarabb jelezzétek ki akar jönni, illetve, hogy focira akartok-e nevezni.

Köszi!

7 megjegyzés:

  1. W.Jani: köszönöm szépen, de én nem tudok részt venni.

    VálaszTörlés
  2. Bige Xavi:Köszönöm a meghívást, én egy egész napos pihentető betonozáson veszek részt szombaton, így ezt most ki kell hagynom.
    Forza Messi AS!

    VálaszTörlés
  3. Lantos Sándor: sajnos nekem más programom van, azért nagyon köszönöm a lehetőséget!!! Remélem "kilesztek" ! Üdv. S

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nekem is más programom van, de szorítok nektek! :) Kb.

    VálaszTörlés
  5. én is benne vagyok, szerencsére meggyógyultam.sajnálom, hogy nekem kimaradt a tavasz második fele
    amúgy csocsózhatnánk is :)
    Máté

    VálaszTörlés
  6. Ahogy nézem, túl sok vállalkozó szellemű emberke nincsen. Ettől függetlenül engem lehet, hogy érdekelne.
    András

    VálaszTörlés