2011. május 10., kedd

A lepényhal először...

... a remény hal meg utoljára!

Kedves csapattársak!

Május 13-án pénteken remek alkalom adódhat, hogy kicsit javítsunk megtépázott hírnevünkön a Don Bosco bajnokság következő fordulójában, a UPC ellen.
Aki ott volt az őszi forduló mérkőzésén, biztos emlékszik, hogy egy nagyon szimpatikus és remek játékot felmutató csapatról van szó - szóval minden adott egy szép sporteseményre.

Ma még csak kedd van, de mivel múlt héten komoly problémákat okozott a csapat összeszedése, már most kérdezni szeretném, kire lehet számítani?

Akik már most jelezték, hogy nem lesznek:
- Patay Ildi (további játékot nem tudja vállalni)
- Oltyán Kata (-||-)
- Szemerédi Máté
- Csapó Miki

Akikről semmit nem tudok és mostanában nem tudtak jönni:
- Molnár Norbi
- Topsi Bálint

Aki nagy kérdőjel:
- Kóczán Balázs (kollégiumi elfoglaltsága van, most harcolok Paffyval, hogy engedje el)

Akik minden valószínűség szerint rendelkezésre állnak:
- Harsányi Ádám (akinek ezúton is gratulálnék, hogy a múlt heti 16 nem 30 lett)
- Bélteki Ferenc
- Gyenes Béla (múlt héten élete legjobb formájában játszott, köszi)
- Bartók Tamás
- Tóth András (akinek szintén nagy tisztelet)

A tavaszi fordulóra 15 játékost lehetett nevezni, a két lány lemondása okán, illetve az én hiányom miatt a jelenlegi keret 10 fő. 3 új játékost lehetett nevezni, nálunk a meghívott emberek közül András tudta vállalni a játékot. A szervezők engedélyével a múlt héten velünk játszott Wittmann János, ha a csapatnak nincs kifogása ellene, Őt is szeretném állandó tagként kezelni. Játéktudása nagyon hasznos lenne szerintem és a hozzáállása teljesen igazodik a csapatunk mentalitásához.
Jani felajánlott két további remek játékost, akik szóba jöhetnének:
- Szirbik Zoli
- Lantos Sanyi

Zolival én is játszottam korábban, remek focista, Sanyit nem ismerem, de Jani állítása szerint hasonló kvalitásokkal bíró játékosról van szó. És most jön a jó hír, Sanyi valószínűleg már pénteken rendelkezésre is tudna állni.

Ok, ez kicsit fura lehet, hogy a "háttérben", a csapat megkérdezése nélkül szervezkedem, a folyamatos játékoshiány azonban rákényszerít. Kérem azonban, hogy abban az esetben, ha valakinek bármiféle ellenvetése lenne ez ügyben, jelezze bátran. :)

Jó játékot kívánok pénteken!

Forza Messi AS!

ps: légyszi azt is jelezzétek szentesiek, hogy kinek kell megoldani az utaztatását... :)

7 megjegyzés:

  1. Természetesen ott leszek :) Én ezúttal is Szentesről jönnék és mennék is haza, ha megoldható, de buszozhatok is, ha úgy adódik...

    VálaszTörlés
  2. Máris friss híreim vannak: Wittmann Jani tuti jön. Lantos Sanyi is. Szirbik Zoli sajnos nem ér rá, de helyette elhozznák Bige Csabit. Jani elmondása szerint Ők ketten nagyon ott vannak a szeren. :) Másik nagy örömhír, hogy valószínűleg ráér Bálint is!!! Lesznek tehát cserék is, nagyon várom a mérkőzést.

    VálaszTörlés
  3. Ja, és természetesen mindez a szervezők támogatásával és hozzájárulásával történik. :) Szóval tiszta lelkiismerettel verhetünk meg ezek után mindenkit. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Ezen a héten még sajnos nem játszhatok a tüdőgyulladásom miatt,sejtettem h nem 1-2 nap lesz kigyógyulni belőle :(
    Viszont Lantos Sanyival és Bige Csabival én is alá tudom támasztani, hogy nagyot erősödik a csapat. Mindkettőjükkel többször játszottam együtt, szerintem próbáljunk meg velük előszerződést kötni a jövő évi bajnokságra, már most:D persze csak ha van kedvük...
    azt a 44es cipőt használja nyugodtan bárki.
    igyekszem minél hamarabb visszatérni a pályára.
    sok sikert a csapatnak!
    Hajrá Messi AS
    Máté

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást Máté koma!

    Természetesen fontos a játékod, de sokkal fontosabb az egészség.
    A szerződéskötéseken rajta vagyok. :)
    A cipő úgy néz ki, éppen passzol Miki lábára.
    Húúú, de kafa! Tisztára mint a Hamupipőkében. :) Végigjárjuk az öltözőt cipővel a kézben, kihez passzol a lábszag... :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Néhány technikai infó!
    Sajnos a plébániai kis busz ismét nem érhető el.
    Ideális lenne, mert éppen kilenc személyről lenne most szó.
    Emiatt két autóval tudjuk csak megoldani az átutazást, Feri meg én megyünk autóval. Szerencsések vele, kevésbé szerencsések velem. :)

    Szentesiek:
    Indulás a plébánia elől 17:30-kor.

    Akikre várunk:
    - Harsa
    - Feri
    - Jani
    - Bálint
    - Csaba
    - Sanyi
    - Én

    Szegedről várható:
    - András
    - Tamás
    - Béla
    - Balázs

    Béla, Balázs! Titeket most haza is tudunk majd hozni.

    Jóóóó meccs várható!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Köszi Sanyi a Pafynak küldött leveled, el vagyok engedve a meccsre, ma beszéltem vele :)
    És köszi a hazautazási lehetőséget, de a megállapodás értelmében a meccs után amint lehet, vissza kell, h érjek a koliba az ünnepség többi részére, így én nem tudok veletek hazamenni.

    VálaszTörlés