2011. március 11., péntek

2010/11 tavaszi forduló sorsolása

Tegnap levelet kaptam a szervezőktől, amit továbbítottam mindenkinek a az IWIW-es klubbon keresztül, körüzenetként. Harsavint szeretném megkérni, hogy ugyanezt tegye meg a Facebook-os klubbon keresztül is.
Ime a sorsolás eredménye:



Amint látható az első mérkőzésre már 03.22-én sor is kerül, a jó öreg DHISZ csapata ellen. Addig is jó készülődést.

A tavaszi kiírása nevezett játékosok listája:

1. Oltyán Kata
2. Patay Ildikó
3. Harsányi Ádám
4. Bélteki Ferenc
5. Bartók Tamás
6. Molnár Norbert
7. Tóth András
8. Veréb László atya
9. Szemerédi Máté
10. Kóczán Balázs
11. Csapó Miklós
12. Gyenes Béla
13. Topsi Bálint atya
14. Varga Sándor (csak kispados)

Sajnos Mártus nemleges választ adott. Kérek mindenkit, hogy tartsuk erős nyomás (pl. jó nagy verés) alatt, hátha... :)

UI: Az őszi forduló tapasztalatait figyelembe véve szeretnék kérni mindenkit, hogy információcserére bátran használjuk ezt a blogot, illetve az IWIW és/vagy Facebook klubbokat. Különösen azt szeretném elkerülni, hogy a mérkőzés napjának délelőttjén nekem kelljen körbetelefonálni a játékosokat, hogy ki jön el, ki nem. Köszi.

Forza Messi AS!

3 megjegyzés:

  1. Sajnos meg is van az első változás...
    Veréb Laci atya nem tudja vállalni a játékot.
    Biztos tudjátok, hogy a szemináriumban lakik, ahol Ő a kispapok spirituálisa. A kispapok pedig többnyire az esti órákban érnek csak rá, akkor tud velük foglalkozni. Napközben gondolom tanulnak... (chuckle)
    Várom az ötleteket ki legyen helyette...

    VálaszTörlés
  2. Sanyi! Én tuti nem tudok menni márc. 22-én, sajnos... Ötlet: a kispapok nyomják a kispadot, Laci pedig egy-két csere erejéig, maximálisan kihasználva minden pillanatot, a lelkükre beszél... Hogy szerződjenek le hozzánk a köv. idényre. ?

    VálaszTörlés
  3. Norbi írta facebook-on, hogy neki van ötlete helyette, rákérdezek...Czuczi Ádám érettségi miatt nem vállalja.

    VálaszTörlés