2011. március 16., szerda

Árral szemben

Kedves Csapattársak!

Közeledik a tavaszi forduló. Örömmel tapasztalom, hogy lázasan beindult az élet különböző fórumokon, ez is azt jelzi számomra, hogy nem lankadt a lelkesedés. Ez jó! Én mégis szeretnék most egy kicsit ünneprontó lenni. Amit a következőkben fogok írni, valószínűleg sérteni fog közületek néhány embert, de inkább most, a szezon és az első mérkőzés elején tisztázzunk valamit. Éspedig, hogy mi is a csapat ügyeinek hivatalos fóruma. Amikor megalakult a csapat, eldöntöttük, hogy elindulunk, gyors megoldásként IWIW-en készült egy klub. Látva ennek a megoldásnak a problémáit (nehézkes, néhányan nem tagok, stb.) próbáltam más megoldást találni , ezért kértem meg Mártust, hogy segítsen beindítani ezt a blog-ot. Azt gondoltam itt már semmi elvi kérdés nem merülhet fel, elég trendi, web2-es, stb.
Sajnos azt tapasztalom, hogy senki nem látogatja. Hogy bonyolódjon a helyzet, most már Facebook klub is van. Ok, tény, hogy elviekben semmilyen módon nem támogatom azt a fajta statisztikai és adathalászatot, amivel minden kedves Facebook áldozat naponta támogatja Nagy Testvért.
Mivel a jelenlegi állás szerint valami csapatkapitányféle vagyok a következő döntést hoztam:

A MessiAS amatőr futballcsapat hivatalos fóruma mostantól kezdve a messiassociazionesportiva.blogspot.com url-en érhető el.

Mindenféle egyéb fórumot (IWIW, Facebook, Twitter) rajongói klub, vagy egyéb minősítésben tudok csak elfogadni.
Indoklás:
Amióta három lehetőség is adott, képtelenség információhoz jutni. Ez eddig csak engem zavart (ebbe beletörődtem volna hosszútávon is), de többen jelezték (Skype-on), hogy tiszta káosz van. Szeretném példával alátámasztani amire gondolok. Itt van a mez ügy, Balázs írt pár bejegyzést a napokban, amit köszönök is. Megkért, hogy a pénz ügyét én intézzem. Ok mondom, persze, szívesen. Aztán amikor szeretnék lépni az ügyben, fogalmam sincs, hogy hova írjak. Röhej. Különösen, hogy hivatalosan én képviselem a csapatot a szervezők és a bajnokság irányába... Ami Facebook-ra megy, azt akkor tudom meg, ha valami tájékoztat, ok. Dehogy most meg keljen kérnem valakit, hogy légyszi posztolja már fel Facebook-ra, amit tudatni szeretnek, viccnek tartom.
A blog mellett a következő érvek szólnak:
- Nem kíván semmiféle tagságot alapból.
- Bárki kommentálhat.
- Ha információt szeretnék kapni pl. email formájában (és ezt hallottam a legnagyobb érvként a FB mellett), akkor arra itt is van lehetőség. Mindössze fel kell iratkozni, hogy szeretnéd ezt a blogot követni. Ha segítség kell ez ügyben, bárkinek szívesen segítek.

Természetesen mindenféle konstruktív vitára hajlandó vagyok, akár itt, akár telefonon, akár személyesen.

Jelenlegi döntésem csapatkapitányi minőségemben hoztam. Erre a címre büszke vagyok (természetesen miattatok), de nem ragaszkodom hozzá. Ha a csapat mást kíván, hajlandó vagyok lemondani róla.

Üdvözlettel:
Sanyi

3 megjegyzés:

  1. Sanyi! Te vagy és maradsz a csapatkapitány. Nekem ez nem kérdés. Ha így döntöttél, tiszteletben tartom, az indoklásod pedig tiszta sor: a gyors és tiszta kommunikáció nagyon fontos. Akkor segítesz követni a blogbejegyzéseket? Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Egyértelmű, hogy te vagy, és maradsz a kapitány, és szerintem nem is kell többet irnom ezzel kapcsolatban :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a válaszokat, de egyáltalán nem ez volt a lényeg ebben.
    Ok, van egy jó hírem, ha igény van rá, megtudjuk oldani, hogy FB-on kapjatok üzenetet, ha van új bejegyzés itt a blogon. Ebben az esetben nem is kell semmi követés, vagy RSS Reader, stb.
    Erről a FB oldal adminjával kellene beszélnem.

    VálaszTörlés