2011. március 20., vasárnap

Megrendelés rajtvonalon

Kedves Csapattársak!

Szeretném elindítani végre a megrendelést, de előtte szükségem lenne még néhány infóra.
A következő játékosok nem nyilatkoztak még a méretről:
- Oltyán Kata
- Patay Ildikó
- Gyenes Béla
- Csapó Miklós

Légyszíves pótoljátok, mert 3-4 hét az átfutási idő, talán a tavaszi fordulón is lehetne pár meccsünk, amikor már mezben játszhatunk.
Ma Balázzsal megnéztük a mintát a helyi üzletben és azt kell mondjam, egész tűrhető...

A másik dolog a pénz lenne. A következő emberektől várom még a 2045 Ft-okat:
- Oltyán Kata
- Patay Ildikó
- Gyenes Béla
- Csapó Miklós
- Harsányi Ádám
- Bélteki Ferenc
- Bartók Tamás

Ahogy korábban említettem, kp, illetve átutalás is megoldható. Sajnos nem tudom, hogy a megrendelés feltétele-e az összeg (előre) kifizetése. Ne ezen múljon.

Köszi előre is.

Sanyi

Forza Messi AS!

UI.: Jövő hét kedden (22-én) első mérkőzést játszunk a tavaszi fordulóban.
Szeretném kérni, hogy jelezzétek - különösen Szentesiek - ki tud részt venni.

4 megjegyzés:

  1. Jelentem ott leszek a meccsen, a pénzt szintén akkor adnám, ha lehetséges.

    VálaszTörlés
  2. Én is részt vennék a meccsen, a pénzt befizettem, mezméretem megbeszéltük(M-es).

    VálaszTörlés
  3. Új funkciója van a bloggernek, lehet ímél értesítést kérni a bejegyzésekre. Így biztos nem marad le senki.

    VálaszTörlés