2012. március 4., vasárnap

Őszi forduló - mérkőzés pótlások tavasszal

Sziasztok!

Jövő héten indul a tavaszi forduló - előtte azonban néhány elmaradt mérkőzést kellene pótolni az őszi fordulóból.
A tavaszi hadjárat azt is jelenti, hogy újra aktív lesz ez a fórum. Ezért azt szeretném kérni, hogy, mivel ez a hivatalos fórum, ezt a felületet használjátok kommunikációra. Mivel én is ide igyekszem írni a friss tudnivalókat, légyszi próbáljatok meg minél sűrűbben idelátogatni, ne kelljen már senkit hívogatnom külön, telefonon.
Köszönöm a megértést!
A következő mérkőzések tehát időrendi sorrendben:
Messi AS - GFHF, Már. 9. 19:00
Huba - Messi AS, Márc. 14. 19:00
Szikk FC - Messi AS, Márc.19. 19:00
Messi As - Bencések, Már. 26. 19:00

Amint látjátok, a következő mérkőzés jövőhét péntek, a tabella vezető GFHF ellen...
Már most kérdezném, hogy ki tud jönni és milyen igények lennének az átutazásra?
Annyit biztosan tudok, hogy én nem fogok tudni elmenni erre a mérkőzésre. További információm alapján Feri egész héten Németországan lesz, így sem játékára, sem utaztatásban nyújtott segítségére nem számíthatunk ezúttal.

Várom a válaszokat és az ötleteket, hogy fogtok átmenni, illetve hazajönni.

Köszönettel,
Sanyi

Forza MessiAS!

6 megjegyzés:

  1. Itt leszek és játszok, egy hazaútnak örülnék, de nem annyira fontos.

    VálaszTörlés
  2. én is tudok játszani majd teljes erőbedobással :) az utazás meg nekem teljesen mindegy, mert én megoldom majd busszal ha tudom :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nekem márc. 9. valószínűleg, márc. 14. 99%-ban kilőve, a másik 2 esélyesebbnek tűnik.
    Kb.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Hali!

    14-e sajnos nekem nem jó, 9-e valószínleg OK. A hétfői meccsek szintén nem jók...

    Üdv,
    András

    VálaszTörlés
  6. Helyzetjelentés a holnapról, akik lesznek: B. Tamás, Andris, Norbi, L. Sanyi, Csabi, Gy. Tamás, Zoli és jómagam. Szóval ha minden jól megy, akkor lesz 2 cserénk :)

    VálaszTörlés