2012. február 29., szerda

Apa, kezdődik!

Sziasztok!

Tegnap este beszéltem Groma Gézával.
Eszerint ezen a héten pénteken (március 2.) lesz a megbeszélés a csapatkapitányoknak a tavaszi fordulóval kapcsolatban.
Bár elég szoros addig az idő, kérek mindenkit, hogy Harsányi Ádámnak valamilyen módon, vagy megjegyzésként itt juttassátok el az infókat, hogy általában a hét melyik napja lenne jó játékra.
Úgy mint tavaly.
Eszerint felőlem maradhat a szerda, péntek minimum 19 órás kezdés (a szentesi utazás miatt ez előnyös lenne szerintem).
Ugyanakkor azt is kérném, hogy ha van konkrét nap (pl. április 12. - ez csak példa, lehet, hogy nem szerda vagy péntek), amikor nem akartok játszani, azt is írjátok le, hogy ne sorsoljanak minket arra a napra.

Előre is köszönöm az együttműködést, remélem már kondiban vagytok a téli pihenő után... :)

Forza Messias!

3 megjegyzés:

  1. Már Ádámnak jeleztem FB-on, de ide is beírom: az eddig "megszokottak" szerint, szerda és péntek 7-től megfelelnének a meccsek.

    Üdv,
    András

    VálaszTörlés
  2. nekem a péntekek nem igazán jók, de majd meglátjuk :)
    üdv.: Norbi

    VálaszTörlés
  3. Kóczi: "Nekem még képlékeny, valószínűleg a kedd és csütörtök kilőve, szerdán csak 8-tól vagy utána, esetleg még hétfő, vagy néha péntek."

    Gyenes Tomi: bármelyik nap a héten, április 6. viszont necces

    Csabi: "Nekem a péntek jó, szerda esténként viszont akadt programom. Ha a szerdát át lehet valahova tenni az jó, ha nem, megpróbálok azért egy két szerdai meccsre ellógni..."

    +Andris kiegészítés: április 13. és 27. nem jó

    VálaszTörlés