2011. április 5., kedd

Szita-szita péntek

Sziasztok!

Ma elküldtem Norbinak a mez szitálással kapcsolatos információkat.
Ahogy említette, a mezeket szintén ma viszi a szita mesterhez. :)
Mivel nem jelzett mindenki kénytelen voltam én kiosztani néhány embernek mezszámot:

Harsányi Ádám: 1
Patay Ildikó: 2
Bélteki Ferenc: 3
Tóth András: 4
Monár Norbert: 5
Gyenes Béla: 6
Varga Sándor: 7
Oltyán Kata: 8
Szemerédi Máté: 9
Kóczán Balázs: 10
Csapó Miklós: 11
Bartók Tamás: 12
Topsi Bálint: 13
noname: 14
noname: 15

Az elrendezésről:
Hátul csak mezszám, erre nincs sablon, kértem Norbit, hogy valami normális számtípust válasszanak. Elöl eléggé behatárolja a lehetőségeket, hogy egyik szponzorunk a KIK elfoglal értékes területeket. :)
Paint tudásomat elővéve a következő sablont küldtem Norbinak:



Ha jól értettem a szita ára 500Ft/mez. Ezt majd akkor kérném fizetni, amikor a mezt átveszitek - néhány ember esetében a mez árával kiegészítve.

Forza Messi AS!

1 megjegyzés: