2011. december 6., kedd

Malacság, miegymás

Sziasztok!

Lassan rendszeressé kezd válni a vasárnapi foci, ennek nagyon örülök.
Don Boscoéknál éppen téli szünet van, de úgy néz ki nem maradunk sokáig játéklehetőség nélkül. Bemásolom a szervezők levelét:
"Kedves Csapatkapitányok!

A bajnokság téli szünetében sem maradunk foci nélkül!!!

Sok szeretettel hívunk benneteket a 2012-es évi Malac kupára.

Maga a kupa 2012. január 7.-én, illetve a lejátszandó meccsek számától függően 7.-én és 8.-án kerül megrendezésre a Dugonics András Piarista Gimnázium tornatermében.

Jelentkezéseteket december 30.-áig várjuk a donboscobajnoksag@gmail.com email címre.

Maximális nevezési díj 5000 Ft/ csapat (próbálunk lefaragni belőle annyit, amennyit csak lehet).

Áldott adventi időszakot!

Baráti üdvözlettel:
Balázs, Géza, Tamás

u.i.: Ha ismertek más közösségeket is akiket érdekelne a kupa, akkor bátran hívjátok őket is."

Várom a véleményeket!

Forza MessiAS!!!

5 megjegyzés:

  1. Mehetünk. remélem 1naposra hozzák ki, mert 10én van a legnehezebb vizsgám, szal nehéz időszak lesz, de a csapatért mindent:D benne vagyok:D
    Máté

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Ha kilesz nélkülem is a csapat, akkor én ezt ezúttal passzolom (stílusosan szólva:))
    Szorítok nektek!
    Kb.

    VálaszTörlés